ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ & ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Παρά τις αντιξοότητες που βιώνουν σήμερα όλες οι επιχειρήσεις, άποψή μας είναι ότι αυτή ακριβώς η περίοδος είναι και η ευκαιρία να αλλάξουν οι μη αποτελεσματικές πρακτικές και να φέρουν στην επιφάνεια οι επιχειρηματίες την ευελιξία τους και τις εναλλακτικές λύσεις τους, αποδεικνύοντας αυτό που λέει ο ROBERT LOUIS STEVENSON  «το θέμα δεν είναι να έχεις καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο».

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι περισσότεροι Έλληνες επιχειρηματίες, εντοπίζεται στα οικονομικά τους και πιο συγκεκριμένα στα έσοδα και στην ταμειακή τους ρευστότητα. Στο παρελθόν, η πιο εύκολη »λύση» ήταν ο τραπεζικός δανεισμός. Με αυτό τον τρόπο, ο επιχειρηματίας δεν αντιμετώπιζε την πραγματική αιτία του προβλήματος, απλά πετύχαινε μία προσωρινή και επιφανειακή αποφόρτιση του προβλήματος.

Το πραγματικό πρόβλημα ήταν και είναι η δημιουργία των σωστών προϋποθέσεων και διαδικασιών, που θα βοηθήσουν την εταιρεία να μειώσει τα έξοδά της και τα λειτουργικά της κόστη και παράλληλα  να αυξήσει τα έσοδά της. Τα έξοδα μπορούν να μειωθούν μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο ενώ τα έσοδα εξαρτώνται από τη σωστή διαχείριση και αξιοποίηση των υφιστάμενων πελατών της επιχείρησης (είτε αυτή δραστηριοποιείται στο χονδρεμπόριο, είτε στο λιανεμπόριο), καθώς επίσης και από την εύρεση νέων πελατών με την εφαρμογή σύγχρονων τακτικών marketing (σκεφτήκατε άραγε τα social media marketing;) με ελάχιστο κόστος. 

Αυτό λοιπόν που καλείται να κάνει σήμερα ένας επιχειρηματίας είναι:
α. Να οργανώσει και να ευθυγραμμίσει σωστά την επιχείρησή του μειώνοντας τα λειτουργικά του έξοδα,
β. Να προωθήσει σωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, ώστε
γ. Να αυξήσει τις πωλήσεις του και να αντιμετωπίσει το οικονομικό του πρόβλημα.

Με ένα πρόγραμμα συμβούλευσης όπου θα αναλύεται Βήμα προς Βήμα κάθε τμήμα της επιχείρησης, εντοπίζονται τα πραγματικά προβλήματα και παρέχονται άμεσες και μετρήσιμες λύσεις, στις παρακάτω δύσκολες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι ΄Ελληνες Επιχειρηματίες:

  • Ατελείωτες ώρες καθημερινής εργασίας, επειδή αναγκάζονται να κάνουν τα πάντα.

  • Αύξηση της ρευστότητας της επιχείρησής τους, χωρίς εξωτερική βοήθεια (κράτος, τράπεζες).

  • Αμφιβολία για το πως θα εισπράξουν τα ανεξόφλητα υπόλοιπά τους.

  • Καλύτερη αξιοποίηση των υφιστάμενων πελατών τους.

  • Μεγαλύτερη αποδοτικότητα της ιστοσελίδας τους, ώστε να λειτουργεί ως ένας επιπλέον πωλητής.

  • Εκπαίδευση των πωλητών τους για να γίνουν περισσότερο αποτελεσματικοί.

  • Αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων τους.

  • Εύρεση νέων πελατών